Rok szkolny 2015/2016
Procedura rekrutacji:
- Zgłoszenia kandydatów do Liceum przyjmowane są w Sekretariacie ALO lub przez strony internetowe Szkoły od 4 maja 2015 roku.
- Kandydat powinien złożyć w Sekretariacie następujące dokumenty:
- podanie o przyjęcie,
- odpis świadectwa ukończenia gimnazjum,
- odpis zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego,
- ksero legitymacji gimnazjalnej.
- W przypadku zgłoszenia przez strony internetowe należy wypełnić formularz i przesłać pocztą wymagane dokumenty z pkt. 2.
- Kandydat nabywa praw ucznia po:
- pozytywnej weryfikacji przeprowadzonej przez Szkolną Komisję Rekrutacyjną zgodnie z zasadami rekrutacji określonymi dla każdego profilu klas;
- dostarczeniu oryginału świadectwa ukończenia gimnazjum;
- wpłaceniu wpisowego;
- podpisaniu kontraktu szkoła-rodzice
Ważne dla kandydatów do klasy o profilu plastyczno- informatycznym:
- Od 04 maja do 26 czerwca przyjmowane są teczki z pracami plastycznymi
Teczka powinna zawierać od 10 do 20 prac – rysunkowych i malarskich (w technice dowolnej), najlepiej o formacie zbliżonym o 50 x 70 cm (B2). Szkice i prace o wymiarach mniejszych niż A4, powinny być przymocowane do kartonu o większym formacie